Thuis Plus
Bij het Thuis Plus abonnement komt in geval van nood een professionele hulpverlener (wijkverpleegkundige) bij u thuis. Deze hulpverlener heeft toegang tot uw woning en kan dus meteen naar binnen. Is er geen nood? Dan zal één van uw contactpersonen worden gevraagd bij u langs te gaan.
Bij het Thuis Plus abonnement krijgt u een hals– of polszender. Hiermee kunt u een spreek/luister verbinding tot stand brengen. Zo kan de alarmcentrale contact met u hebben als u alarmeert. U kunt overal in uw huis alarmeren.
Sleutelbeheer
Uw sleutel wordt zorgvuldig (gecodeerd) bewaard of in een sleutelkluis bij uw voordeur gehangen. Uiteraard gebeurt dit veilig. De sleutelkluis is SKG-gecertificeerd en heeft het politiekeurmerk Veilig Wonen. In bepaalde regio's is het mogelijk dat er gebruik wordt gemaakt van digitale woningtoegang. Voor deze veilige en snelle manier om uw deur te openen maakt de verpleegkundige of uw contactpersoon gebruik van een app op de smartphone. Lees hier meer over digitale woningtoegang
Tarieven en vergoeding
Klik hier voor alle tarieven.
Wilt u weten of u in aanmerking komt voor eventueel een gedeelte vergoeding via de zorgverzekeraar dan adviseren wij u contact op te nemen met uw zorgverzekeraar.
Partner abonnement
Bij het Thuis abonnement kunt u samen met uw partner personenalarmering aanvragen. U ontvangt een extra zender.
Personenalarmering aanvragen
- Altijd bereikbaar
- Professionele hulp bij nood
- ISO gecertificeerd
- Politiekeurmerk Veilig Wonen
Anderen bekeken ook
Thuis Basis
- 24/7 verbinding
- Uw contactpersoon komt bij alarmering
- Pols- of halszender
- Partnerabonnement mogelijk
Onderweg Basis
- 24/7 verbinding
- Thuis én onderweg
- Uw contactpersoon komt bij alarmering
- Mobiele zender
Onderweg Plus
- 24/7 verbinding
- Thuis én onderweg
- Professionele hulpverlener komt bij nood thuis
- Mobiele zender
Informatie, vragen en contact
Vraag hier meer informatie aan. U kunt informatie ontvangen per post of e-mail, maar wij kunnen ook telefonisch contact met u opnemen.