Digitale woningtoegang
Careyn is gestart met digitale woningtoegang. Deze veilige en innovatieve manier om uw deur te openen zorgt ervoor dat de verpleegkundige of uw familielid sneller bij u kan zijn. Met een zeer veilige app op de smartphone van de verpleegkundige wordt uw deur geopend.
Er wordt een kluis bij of op uw voordeur geplaatst. Hierin hangt uw huissleutel. Woont u in een wooncomplex met een centrale voordeur dan wordt er bij deze deur ook een oplossing geplaatst die met de app te openen is door de zorgmedewerker.
Bij de keuze voor een abonnement met professionele opvolging is gebruik van de digitale kluis verplicht. De kosten op de tarievenlijst zijn inclusief de woningtoegang. Heeft u een indicatie vanuit Wet Langdurige Zorg (WLZ), dan zit de kosten voor uw alarmering in de indicatie maar betaalt u de woningtoegang apart.
Voor plaatsen van de kluis of de centrale toegang is toestemming van uw verhuurder of VVE noodzakelijk. Wij vragen u deze toestemming vooraf te regelen zodat wij direct kunnen installeren.
Op dit moment is digitale woningtoegang nog niet in het hele werkgebied beschikbaar. U wordt hierover door de afdeling personenalarmering geïnformeerd na uw aanvraag. Wilt u eerder informatie stuurt u dan een mail naar alarmering@careyn.nl.
Personenalarmering aanvragen
Let op: de huidige wachttijd bedraagt momenteel circa 4 weken.
Abonnementen

Thuis Basis
- 24/7 verbinding
- Uw contactpersoon komt bij alarmering
- Pols- of halszender
- Partnerabonnement mogelijk

Thuis Plus
- 24/7 verbinding
- Wijkverpleging komt bij nood
- Pols- of halszender
- Partnerabonnement mogelijk
- Sleutelbeheer

Onderweg Basis
- 24/7 verbinding
- Thuis én onderweg
- Uw contactpersoon komt bij alarmering
- Mobiele zender

Onderweg Plus
- 24/7 verbinding
- Thuis én onderweg
- Professionele hulpverlener komt bij nood thuis
- Mobiele zender