Hoe werkt het?
Veel mensen overwegen pas personenalarmering als het is misgegaan. “Dat heb ik niet nodig”, is vaak de gedachte. Maar het preventief gebruiken van personenalarmering biedt veiligheid. U heeft de zekerheid dat er altijd iemand komt als het nodig is.
Met Careyn Personenalarmering staat u 7 dagen per week, dag en nacht in verbinding met de alarmcentrale. Zij zorgen ervoor dat iemand naar u toe komt. Dat kan één van uw contactpersonen zijn of een professionele hulpverlener.
Wat gebeurt er in geval nood?
In geval van een noodsituatie drukt u op de knop van uw hals-, pols- of mobiele zender. Er komt direct een spreek/luister verbinding tot stand met de alarmcentrale. De zorgcentralist weet wie er belt en heeft ook uw (medische) gegevens bij de hand. U kunt precies vertellen wat er aan de hand is. De ernst van uw situatie wordt ingeschat. Vervolgens wordt er gepaste hulp naar u toegestuurd.
U kiest
Er zijn verschillende abonnementen. U heeft met Careyn Personenalarmering de mogelijkheid om te kiezen wie er langs komt in geval van nood. Dat kan één van uw contactpersonen (Basis abonnement) zijn of een professionele hulpverlener (Plus abonnement). Daarnaast kunt u kiezen uit personenalarmering voor thuis, maar ook voor onderweg.
Personenalarmering aanvragen
- Altijd verbonden met hulp
- Professionele hulp bij nood
- ISO gecertificeerd
- Politiekeurmerk Veilig Wonen
Abonnementen
Thuis Basis
- 24/7 verbinding
- Uw contactpersoon komt bij alarmering
- Pols- of halszender
- Partnerabonnement mogelijk
Thuis Plus
- 24/7 verbinding
- Wijkverpleging komt bij nood
- Pols- of halszender
- Partnerabonnement mogelijk
- Sleutelbeheer
Onderweg Basis
- 24/7 verbinding
- Thuis én onderweg
- Uw contactpersoon komt bij alarmering
- Mobiele zender
Onderweg Plus
- 24/7 verbinding
- Thuis én onderweg
- Professionele hulpverlener komt bij nood thuis
- Mobiele zender