Mededeling plaatsing alarmering
Plaatsing aangepast

Plaatsing alarmering aangepast

Per 1 juli plaatsen onze monteurs de alarmapparaten weer bij u thuis. U heeft nu de keuze om het apparaat op te laten sturen (meestal alleen bij een basisabonnement) of te laten plaatsen (bij een plus abonnement in verband met het regelen van de woningtoegang).

Heeft u vragen of wilt u meer uitleg? Neem dan contact op met onze klantenservice op 088 – 123 99 88.

Informatie over maatregelen door Careyn

Het zijn voor iedereen spannende en verwarrende tijden. Wij hebben als land en ook als organisatie vergaande maatregelen moeten treffen die nog niet eerder nodig waren. Bij alle maatregelen worden elke keer twee dingen duidelijk: onze kwetsbare cliënten moeten zo goed mogelijk worden beschermd. En onze zorgmedewerkers zijn onmisbaar in deze periode.

Careyn doet er alles aan om onze cliënten en medewerkers gezond te houden en de verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk te beperken. We zorgen voor en mét elkaar. Hierbij volgt Careyn de richtlijnen en maatregelen van het kabinet, de GGD en het RIVM. Klik hier voor meer informatie van het RIVM.

Taskforce

Om zo goed mogelijk voorbereid te zijn en snel te kunnen reageren, heeft Careyn een Taskforce Corona ingesteld. Deze Taskforce komt dagelijks bij elkaar, volgt de landelijke ontwikkelingen en houdt aansluiting bij de adviezen en aanwijzingen van het RIVM en de GGD. Indien de actualiteit daartoe aanleiding geeft, worden genomen maatregelen zo snel mogelijk aangepast.

Extra aandacht voor hygiëne

Er is bij Careyn extra aandacht voor de hygiëne. Wij verwachten van elke cliënt en medewerker dat hij of zij zich houdt aan de richtlijnen van het RIVM:

  • Was uw handen zorgvuldig bij binnenkomst
  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar
  • Schud geen handen
  • Hoest in uw elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze direct weg

Onze zorgmedewerkers

We hebben onze zorgmedewerkers in deze tijden heel hard nodig. Zij blijven alleen thuis bij verkoudheidsklachten in combinatie met koorts. Zij kunnen weer aan het werk als ze minimaal 1 dag niet meer hoesten en geen koorts meer hebben.

Wanneer er iets verandert aan de situatie in Nederland en bij Careyn of cliënten en aanvullende maatregelen noodzakelijk zijn, dan informeren wij onze cliënten en de leden van CareynPlus zo spoedig mogelijk.

 

 

Personenalarmering aanvragen

  • Altijd bereikbaar
  • Professionele hulp bij nood
  • ISO gecertificeerd
  • Politiekeurmerk Veilig Wonen
Direct aanvragen Meer informatie